Novidades

Onderzoek GUC Agency: Oranje Leeuwen commercieel interessanter dan Leeuwinnen

Publicado em 12/06/2019

Onderzoek toont inhaakverwachtingen rond WK en EK

GUC Agency heeft een representatief onderzoek laten uitvoeren onder ruim 1.000 consumenten en 200 marketeers naar hun verwachtingen en eventuele plannen met betrekking tot het WK voetbal voor vrouwen dit jaar en het EK voetbal voor mannen volgend jaar.

Onderzoek toont inhaakverwachtingen rond WK en EK

GUC Agency heeft een representatief onderzoek laten uitvoeren onder ruim 1.000 consumenten en 200 marketeers naar hun verwachtingen en eventuele plannen met betrekking tot het WK voetbal voor vrouwen dit jaar en het EK voetbal voor mannen volgend jaar.

Verwachtingen: de vrouwen

Allereerst de vraag: welke merken passen nu écht bij de Oranje Leeuwinnen? Het zijn de ‘usual suspects’: ING, Heineken en Bavaria, Albert Heijn en Jumbo. Opmerkelijk is, dat daarnaast ook spontaan merken van (vrouwelijke) verzorgingsproducten worden genoemd: Nivea, Andrélon, Fa, Libresse. En de retail-ketens, waar deze merken worden verkocht, zoals Douglas en ICI PARIS XL. Opmerkelijk is, dat bij de winkelketens KNVB-‘licentiepartner’ Blokker niet spontaan wordt genoemd. Hetzelfde geldt voor KNVB-‘domeinpartner’ Coca-Cola. Voor de vraag van wie men acties verwacht, werden de ondervraagden geholpen met een lijst met 10 mogelijk inhakende merken. Albert Heijn, Jumbo en Coca-Cola vormen dan de top drie.

Verwachtingen: de mannen

Wat betreft de Oranjemannen: bijna 75% verwacht Oranje-acties rond EURO 2020. Het antwoord op de vraag welk merk dan het beste past bij de Oranjemannen is zeer eenduidig: Heineken. ING en Albert Heijn worden ook genoemd, maar het is toch vooral biermerk Heineken, dat men spontaan koppelt aan Oranje. Gezien die spontane koppeling is het ook logisch, dat de ondervraagden – geconfronteerd met een lijstje van 10 merken, waarvan men inhaakacties verwacht – ook hier Heineken op de eerste plaats zet. Op afstand gevolgd door Albert Heijn, Jumbo en biermerk Bavaria. Bier en mannenvoetbal: het is nog steeds een betonnen combinatie.

Marketeers

Wat zijn de verwachtingen van de 200 ondervraagde marketeers als het om Oranje-acties gaat? Voor het WK vrouwen wordt Nike door hen het meest spontaan genoemd als merk, dat promotionele acties zou kunnen gaan ontwikkelen. Heineken en ING staan ex aequo op twee en drie. Op de vierde plaats: Adidas. Marketeers noemen dus spontaan sportmerken op, terwijl supermarkten als Albert Heijn en Jumbo amper worden genoemd. Worden deze supermarktmerken geholpen aan marketeers voorgelegd, dan scoren ze hoog zowel bij het WK vrouwen als bij het EK mannen. Heineken wordt overigens verreweg het meest genoemd als potentiële actievoerder rond het mannen-EK, met Coca-Cola op de tweede plaats. De marketeers zetten dit frisdrankmerk bij het WK-vrouwen op de eerste plaats. Bier dus bij de mannen, cola bij de vrouwen. Wanneer de verwachtingen van de marketeers vergeleken worden met die van de consumenten, dan bestaat bij het WK vrouwen de top drie bij beide groepen uit Coca-Cola, Albert Heijn en Jumbo. Met dit verschil, dat bij de marketeers Coca-Cola op één staat en bij de consumenten Albert Heijn. Voor het EK mannen hebben zowel de marketeers als de consumenten de hoogste inhaakverwachtingen van Heineken. Bij de marketeers staan daarna Coca-Cola en Bavaria op de plaatsen twee en drie, terwijl consumenten dat met Albert Heijn en Jumbo doen.

Leeuwen interessanter dan Leeuwinnen

Ten slotte: hebben de marketeers inmiddels plannen met Oranje? Of is er al actie ondernomen? Bij 30% van de bedrijven is nagedacht of men aandacht zou gaan schenken aan het WK vrouwen. Uiteindelijk is in 10% van de bedrijven ook daadwerkelijk besloten om iets commercieels rondom het WK vrouwen te organiseren. Met betrekking tot EURO 2020 acht een kleine 40% van de marketeers het waarschijnlijk, dat er serieus nagedacht gaat worden over Oranje-acties. En als er dan ingehaakt gaat worden, vindt 15% van de bedrijven het WK vrouwen het meest interessant als mogelijkheid om een actie aan op te hangen, terwijl 37% dat van het EK mannen vindt.

Twee opdrachtgevers van GUC Agency in Top-5 ‘stijgers in merkkracht 2015-2019’

Publicado em 12/04/2019

Primera en Coop – allebei klant van GUC Agency – hebben een top vijf-positie bereikt in de categorie ‘stijgers in merkkracht 2015-2019’ van het jaarlijks terugkerende Retail Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 1.500 consumenten in Nederland.

Bas Smabers, Partner/Client Services Director bij GUC Agency en betrokken bij de (verdere) ontwikkeling van de merkstrategie van beide opdrachtgevers zegt trots te zijn op hoge positie, die beide merken in de categorie hebben bereikt: “Wij werken sinds 2012 voor Coop en sinds 2018 voor Primera. Het doet ons goed te zien, dat beide retailers zo’n krachtige groei qua merkkracht in de afgelopen vier jaar hebben laten zien en dat wij daar als bureau een bijdrage aan hebben mogen leveren. Én nog steeds doen”. Het Retail Merkenonderzoek wordt sinds 2015 jaarlijks uitgevoerd. Voor het onderzoek van 2019 zijn 1.500 respondenten ondervraagd. Over de 100 grootste retail-merken in omzet is navraag gedaan naar de kracht en het imago. Elk merk is op 40 factoren onderzocht: merkkracht (= bekendheid, waardering en binding), merkpersoonlijkheid (16 factoren), merkprestatie (18 factoren), aankoopintentie, aankoop en groeiverwachting. Bron: persbericht Retail Merkenonderzoek 2019, https://www.hendrikbeerda.nl

Richard de Jong completeert creatieve directie GUC Agency

Publicado em 01/04/2019

Per 1 april maakt Richard de Jong de overstap van Wavemaker naar GUC Agency, waar hij samen met Maxim van Rijs de creatieve directie zal vormen.

Met Richard de Jong voegt GUC Agency een berg aan creatieve en digitale ervaring toe aan het bureau. De Jong was ooit medeoprichter van Qi: een van de eerste -en destijds meest gelauwerde digital agencies in Nederland. Daarna was De Jong creative director bij achtereenvolgens FHV/BBDO, Energize, Scheepens en recentelijk Wavemaker. Richard de Jong maakt nu de overstap naar GUC Agency waar hij de creatieve directie zal vormen samen met Maxim van Rijs, die afgelopen november al overkwam van reclamebureau Alfred. Richard de Jong: “GUC Agency timmert stevig aan de weg. Het gedachtegoed om vanuit één geïntegreerde strategie en big idea campagnes, social content en conversaties te ontwikkelen is iets waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Ik sta te popelen om vanuit mijn digitaal DNA daar een substantiële bijdrage aan te leveren met als doel mensen in beweging te krijgen!” Brian Hirman, Managing Partner GUC Agency: “Maxim en Richard vullen elkaar perfect aan. Daar waar Maxim zijn achtergrond in copy vindt, is Richard een begenadigd art director. Daar waar Maxim zijn wortels liggen in voornamelijk thematische reclame, stroomt bij Richard digitaal bloed door de aderen. Beiden halen ze veel voldoening uit het begeleiden en verder ontwikkelen van creatief talent. En daar hebben we veel van rondlopen op de geïntegreerde (online en offline) creatieve vloer van GUC Agency.”

Jurgen Retra start als Strategy Director bij GUC Agency

Publicado em 28/03/2019

GUC Agency heeft Jurgen Retra (1978) aangesteld als Strategy Director. Als hybride strateeg slaat Jurgen de brug tussen merk, creatie en media. Naast zijn werk als strateeg op de klanten van GUC Agency, is hij verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de afdeling ‘strategie, data en insights’ binnen het bureau.

Jurgen heeft zijn strategische kennis opgedaan bij onder andere BBDO in Duitsland en Australië, OMD Nederland en Duitsland, Accenture en SVB Media. Van 2014 tot en met 2018 was hij verbonden aan het digitale bureau RLVNT, waarvan de laatste twee jaar als managing director.


Jurgen Retra: “De grenzen tussen campagne, content en conversatie vervagen in rap tempo. Het consistent en zorgvuldig opbouwen van je merkbelofte is één, het vervolgens dagelijks waarmaken en bewijzen voor al die individuele mensen met ieder een eigen mening (en de bijbehorende social accounts) is een ander verhaal. GUC Agency heeft alle disciplines en capaciteiten die hiervoor nodig zijn in huis en ik kijk er naar uit om dit nog sterker vanuit strategie, data en insights te voeden.


Brian Hirman, Managing Partner GUC Agency: “Jurgen heeft zijn *roots* en ervaring binnen digital, creatie én media. Hij past dus perfect binnen een geïntegreerd bureau als GUC Agency, waar campagnes, content en conversatie bij elkaar komen. Op basis van zijn inhoudelijke toegevoegde waarde en de wederzijdse sterke klik zijn we het snel eens geworden over zijn rol binnen GUC Agency als Strategy Director. En daar zijn we heel erg blij mee.”

Nieuwe campagne voor Hyundai: Private Lease zonder verborgen kosten

Publicado em 06/03/2019

Steeds meer mensen kiezen tegenwoordig voor private lease. Geen wonder. Je betaalt een vast bedrag per maand op basis van je looptijd en kilometrage. Verder hoef je alleen nog maar brandstof te betalen. Soms valt dat maandbedrag een stuk hoger uit dan de prijs die je in de advertentie zag bijvoorbeeld omdat er nog een ongevallenverzekering bijkomt, of omdat je geen of weinig schadevrije jaren hebt.

Hyundai Private Lease is rijden zonder verborgen kosten. Het maandbedrag is standaard inclusief een ongevallenverzekering en het maakt niet uit hoeveel schadevrije jaren je hebt opgebouwd. Hierdoor is Hyundai Private Lease ook interessant wanneer je nog niet lang zo lang een rijbewijs hebt. Hyundai Private Lease is een samenwerking van Hyundai en partner Arval. Het grote onderscheid zit ‘m in de transparantie. Daarom ontwikkelden we een campagne die dát duidelijk maakt. In de tv-commercial laten een man en een vrouw zien dat er aan het leasen van hun Hyundai i10 écht geen verborgen kosten zitten. En dat is natuurlijk onweerstaanbaar.

GUC helpt Klaverblad met campagne voor vergroenen van tuinen

Publicado em 25/02/2019

‘Maak plaats voor groen’ is de nieuwe campagne van Klaverblad Verzekeringen, die vandaag (25 februari) start. De langlopende storytell-campagne, ontwikkeld door GUC Agency, stimuleert mensen om tegels in hun tuin te vervangen door groen. Hiermee wordt schade en gedoe als gevolg van wateroverlast voorkomen.

Met de campagne toont de verzekeringsmaatschappij haar maatschappelijke betrokkenheid. “We kunnen bij wateroverlast wel de schade uitkeren, maar niet het gedoe of de emotionele waarde van verloren spullen wegnemen,” legt Julia Linders van Klaverblad uit. “Onze oproep lost het wateroverlastprobleem natuurlijk niet op, maar alle kleine beetjes helpen.” De aftrap voor de campagne vond plaats in de Steenstraat in Spijk. Hier heeft Klaverblad samen met de gemeente Zevenaar en de organisatie Operatie Steenbreek in betegelde voortuinen groen aangelegd. De campagne ‘Maak plaats voor groen’ wordt verder gecommuniceerd via tv, social, website, PR en door een samenwerking met Intratuin.

Welkom bij GUC Agency!

Publicado em 21/01/2019

Hè, GUC, dus gewoon ‘Gee Uu Cee’? Ja, GUC. Want kort, krachtig en duidelijk: daar houden we van (als je Meneer Mandje kent, zijn we nu al fan van je). Wij laten campagnes, content, conversaties en experiences samenkomen vanuit één grote gedachte. Eén centrale strategie met een groot creatief idee. Met ons label GUC Conversation helpen we diverse merken, zoals Coop Supermarkten, Walibi Holland, Hyundai Nederland en Artsen zonder Grenzen, bij het monitoren van hun social media. We proberen klachten zo snel mogelijk om te zetten in complimenten en beantwoorden alle vragen, hoe moeilijk of makkelijk ze ook zijn. Door jaarlijks een onderzoek uit te voeren naar de kwaliteit van de Nederlandse webcare blijven we onszelf uitdagen om conversaties naar een hoger niveau te tillen. En daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken!

**Wat ga ik doen?**

Social conversation, dat ga je doen. Dat doe je natuurlijk niet alleen, maar in een poule vol gezellige collega’s. We werken immers 365 dagen in het jaar, van 8 uur ’s ochtends tot 10 uur ’s avonds. Doordeweeks werk je overdag vanuit ons kantoor op het Surinameplein. In de avonden en weekenden werk je vanuit huis, maar door af en toe een borrel te organiseren, houden we de teamspirit er goed in. Een screenshotje op z’n tijd mot kunnen, toch? **Wie ben ik?**

Voor ons team van social agents zijn we op zoek naar iemand die allergisch is voor dt-fouten en spatie- en enterterreur. Daarnaast ben je enthousiast en proactief en vind je het niet erg om in de avonden en weekenden te werken. Ook ben je minimaal 12-16 uur per week beschikbaar. Herken je jezelf meer in #durftevragen dan in #ikvraagditvooreenvriend? Ben jij iemand die precies de juiste dingen weet te zeggen tegen een verdrietige of boze vriend(in)? En wind jij tegelijkertijd iedereen om je vinger met te gekke woordgrappen op een feestje? Solliciteer dan snel via onderstaand formulier. Like a boss.


[Bekijk hier onze privacy policy.](https://guc.nl/privacy)

GUC Agency and Superunie are proud of the new g’woon campaign

Publicado em 18/01/2019

On Tuesday, January 22, the follow-up g’woon campaign will be launched. This is the first work that GUC Agency has created for Superunie. The campaign will start with three new 30” TV commercials, followed by a nation-wide activation.

The new campaign emphasizes the g’woon products’ quality in taste and richness, but also on the socially responsible and sustainable manner in which they are produced (e.g. Beter Leven Keurmerk and Fairtrade). All this great quality is offered at a very affordable price. The three TV commercials feature g’woon chocolate, granola and soup, and emphasize their quality and competitive price. The pay-off ‘Nederland houdt van g’woon’ (meaning: ‘The Netherlands loves g’woon’), which was introduced in the initial campaign, remains the same in this follow-up campaign.

Manon Daggers, Program Director Marketing and responsible for MarCom at Superunie: “We had been looking for one agency that could aid us in the marketing of various brands, on various disciplines. We chose GUC Agency because they, on the one hand, know how to align theme and activation, and on the other hand because they offer all marketing disciplines, such as TV, digital, activation, shopper marketing and social media, under one roof. This choice allows us to achieve our ambitions to run major campaigns for the big brands, but also to pursue more pragmatic goals.”

The campaign was produced in cooperation with MacGyver (director Anne de Clercq) and MacLoud.



GUC e Fonk lançam o Prémio Challenger ShopWatch

Publicado em 17/12/2018

Bienalmente, a GUC Agency e a FONK Media atribuem o Prémio ShopWatch Challenger. As marcas challenger nomeadas apresentaram-se em 2017 e 2018 durante os ShopWatch-vlogs mensais no canal ShopWatch e em FONKonline. Os nomeados 2017/2018, designados através de um conjunto de fórmulas inovadoras e relevantes de marcas e lojas, serão selecionados por uma equipa de especialistas da GUC Agency e pela editora-chefe da FONK, Nicolette Hulsebos.

Com base nos vlogs apresentados pelas marcas challenger durante os últimos dois anos, será feita uma seleção de dez nomeados para o ShopWatch Challenger Award 2019. Os dez vlogs mais visualizados e partilhados irão fazer parte desta lista, da qual o júri irá escolher cinco marcas challenger. Dia 16 de Abril de 2019, ambos o júri e o público irão reunir-se para decidir qual dos cinco nomeados será a marca retail vencedora.

O júri será composto por líderes de mercado que se apresentaram nos últimos dois anos como contrapartes dos concorrentes da revista FONK. As cinco marcas nomeadas terão 10 minutos para se apresentarem ao júri e ao público no dia 16 de Abril, período após o qual o júri terá a oportunidade de fazer questões, sob a supervisão do presidente do júri. No final de todas as apresentações e perguntas, o júri determinará qual a marca merecedora do Prémio Challenger ShopWatch de 2019, tendo como base um total de três critérios.

Os três critérios base que permitirão ao júri determinar o vencedor são:

  • Conceito relevante e inovador

  • Público-alvo claramente formulado

  • Conceito de marketing sofisticado através do qual o público-alvo é comprovado e efetivamente alcançado

Após a votação o Prémio Challenger ShopWatch 2019 será entregue dia 16 de Abril de 2019 durante uma noite festiva. A marca vencedora receberá o prémio e terá uma posição de destaque num artigo da revista FONK.

GUC Agency desenvolve a campanha KiKa Christmas Baubles Campaign

Publicado em 07/12/2018

A partir de dia 6 de Dezembro de 2018, os enfeites de Natal KiKa podem ser comprados em mais de 160 centros de jardinagem na Holanda. Ao comprar estas “baubles” (bugigangas) exclusivas, os clientes estarão a contribuir para a luta contra o cancro infantil. Quatro doentes oncológicos infantis, Femke, Judith, Roos e Vera, traduziram as suas histórias pessoais em desenhos que foram posteriormente impressos nestes enfeites.

A ativação da campanha KiKa Christmas Baubles foi desenvolvida pela GUC Agency em cooperação com as empresas Tuinbranche Nederland, Edelman, Tuinzaken e Garden Connect. A campanha é apoiada pela embaixatriz do KiKa, Xandra Brood, e pelas suas filhas Lola e Holly. Xandra Brood: “Infelizmente não é evidente que todas as crianças possam esperar um Feliz Natal e um novo ano saudável. Ao comprar os enfeites de natal KiKa, o cliente não torna apenas a sua árvore de Natal ainda mais bonita, como também decora a sua árvore com um propósito.”

A campanha visa não só chamar a atenção para o bom trabalho realizado por Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa, que significa: Fundação para Crianças Livres de Cancro), mas também para angariar 150.000 €. Esta quantia será investida na investigação do cancro infantil. Um enfeite de Natal KiKa custa 4,95 €. Depois de subtraídos todos os impostos e custos, sobre os quais não é obtido qualquer lucro, os restantes 2,50 € serão doados ao KiKa. No total, existem quatro enfeites de Natal KiKa diferentes.

Clique aqui para mais informações sobre a campanha.

Goud Uberconnected e agências-irmãs fundem-se numa marca de agência: GUC Agency

Publicado em 03/12/2018

A partir de Dezembro de 2018, a Goud Uberconnected e as suas agências-irmãs Icemedia, Redmint e DIFR irão fundir-se numa única marca de agência: GUC Agency. A abreviação "GUC" já havia sido utilizada frequentemente para designar Goud Uberconnected. A GUC Agency está localizada em Amesterdão e em Lisboa.

Após a fusão entre a Goud Activatie e a Uberconnected em 2016, a agência progrediu bastante. A Goud Uberconnected (campanhas de ativação de marca e media sociais) verificou um crescimento orgânico considerável. Para além disso, a agência adquiriu posteriormente a Icemedia (digital), a Redmint (retail) e a DIFR (experiencial). No início deste ano, todas as agências foram abrigadas sob o mesmo teto na Surinameplein, em Amesterdão.

Brian Hirman, sócio-gerente: “Na GUC Agency, as campanhas, conteúdos, conversas e experiências surgem de uma única estratégia central e de uma ideia criativa abrangente. Acreditamos que este é o caminho a seguir para que as marcas realmente ganhem vida. Tanto através dos mass media e media sociais, no domínio digital, como em loja. Para concretizar esta visão, fizemos um investimento considerável nos últimos anos em conhecimento especializado necessário e na integração dessa experiência nas equipas de account. Estarmos abrigados sob o mesmo teto acelerou definitivamente este processo de integração. Continuar sob uma marca de agência conjunta — GUC Agency — não é mais do que o próximo passo lógico.”

GUC Agency obtém a maior pontuação no inquérito de satisfação de clientes 2018

Publicado em 28/11/2018

O 24º inquérito de satisfação de clientes da agência, este ano publicado novamente pela revista de marketing FONK, mostra que a Goud Uberconnected obteve a maior pontuação na categoria "principais agências" com uma média de 8,36 (numa escala de 1 a 10).

A média calculada é baseada num total de treze critérios: velocidade de trabalho, gestão de relações, relação preço-desempenho, esforço e serviço, processamento administrativo, precisão de trabalho, gestão de briefings, criatividade, eficácia, parcerias de treino, proatividade, aceleração de negócios e satisfação em geral.

Em 2018, a GUC Agency obteve uma maior pontuação em 11 destes 13 critérios, relativamente a 2017. Especialmente no último critério — satisfação em geral — a pontuação foi significativamente maior: de 7,90 em 2017, passando para 9,58 em 2018. Clientes satisfeitos, justificadamente!

Os resultados completos do inquérito de satisfação de clientes da agência estão disponíveis em fonkonline.nl, e serão publicados no FONK50 e na revista Red Alert 2018 na próxima sexta-feira, dia 30 de Novembro.

Maxim van Rijs entra para a GUC

Publicado em 27/11/2018

Com a chegada de Maxim van Rijs, a Goud Uberconnected ampliou ainda mais o seu piso criativo. Como diretor criativo, Van Rijs irá orientar os diversos sectores da agência e fornecer informações criativas sempre que necessário.

Nos últimos oito anos e meio, Van Rijs trabalhou na Alfred International onde desenvolveu campanhas para clientes como a LiGa, Beter Horen, Conimex, Bonduelle, Becel, Knorr e Lotto. Durante os últimos dois anos, tornou-se responsável por todas as contas internacionais pertencentes à empresa irmã MullenLoweAlfred.

Nova campanha Primera

Publicado em 30/10/2018

No início deste ano, a Primera escolheu a GUC Agency como agência responsável pelo seu posicionamento de marca e campanhas. O primeiro objetivo: desenvolver uma nova campanha de marca integrada que permitisse à Primera aumentar a sua relevância durante os próximos anos. Neste sentido, a última campanha enfatiza a relevância da Primera na vida cotidiana.

A vida é feita de momentos, grandes e pequenos. As pessoas podem, por exemplo, ser absorvidas por um bom livro durante horas, gostar de ler o jornal enquanto bebem o café da manhã ou surpreender espontaneamente alguém com um belo presente. Esta campanha mostra todos os tipos de pessoas durante estes tipos de momentos. Remetendo para o fato de que a Primera desempenha um papel em muitos destes momentos e de que está feliz em transformá-los em momentos especiais.

Sander Tacx Diretor Digital do Grupo

Publicado em 18/09/2018

No dia 1 de Setembro, Sander Tacx foi nomeado Diretor Digital do grupo. Tacx é responsável pela gestão de negócios da marca digital dentro do grupo: Icemedia (campanhas digitais) e DIFR (experiencial).

Sander Tacx (1970) tem uma vasta experiência no mundo das agências digitais. Tacx foi diretor account das agências Media Republic e Lost Boys. Na Boondoggle (mais tarde: Havas Boondoggle) desempenhava o cargo de diretor administrativo. Dia 1 de Setembro, Tacx foi transferido da agência Born05 onde era sócio sénior de clientes.

Sander Tacx: "Para que as marcas ganhem vida é essencial uma grande ideia. Ao integrar as nossas agências-irmãs DIFR e Icemedia, a GUC Agency está simultaneamente preparada para oferecer às marcas um coração, mas também uma batida. Com o nosso estúdio criativo digital em Lisboa, temos também o poder de execução necessário em casa. Estou bastante entusiasmado com o desenvolvimento desta agência e dos seus clientes.”

Brian Hirman, sócio-gerente da agência GUC: "Depois de adquirir a Icemedia no ano passado e a DIFR este ano, investimos muito na integração substantiva e operacional destas atividades digitais na GUC Agency. Com o Sander juntando-se a nós, estou confiante de que podemos aumentar ainda mais os nossos clientes no sector digital.”