Primera

Maak ieder moment even bijzonder

Uitdaging

Hoe bouwt Primera haar merkstrategie uit vanuit de belofte, dat Primera ieder moment even bijzonder maakt?

Inzicht

In plaats van een complete, in de buurt gevestigde en op service gerichte gemakswinkel met een relevant en handig assortiment staat Primera bij de consument nog steeds bekend als de tabakszaak om de hoek.

Idee

Het leven van de consument is een aaneenschakeling van momenten. Feestdagen, verjaardagen, grote en kleine momenten, die wat extra aandacht verdienen. Aandacht in de vorm van een cadeautje of attentie, te vinden in de winkels van Primera. De campagne focust zich op die momenten en op de manier, waarop Primera juist van die momenten iets bijzonders kan maken.

Executie

Multimedia-aanpak: tv, radio, folder, social en online. Focus op verjaardagen. Belofte: welke verjaardag je ook viert, met Primera maak je er iets bijzonders van. Campagnepiek lag in september (de maand met de meeste jarigen!). Instore: veel aandacht voor verjaardagen, onder meer met speciale verpakkingen. Een spaarprogramma biedt een leuke attentie en speciale ‘spaarpasdeals’. Én een prominente rol voor de ‘Primera Keuze Cadeaukaart’.

Heb je een vraag?
Kunnen we je
ergens mee helpen?

Merkstrategie? Campagne?
Conversatie? Leon en Coen
helpen je graag.

\\\\ Laat een bericht achter

Leon Bosch
New business director
+31 (0)6 53 48 40 00
leon@guc.nl
Coen Ruseler
Managing director
+31 (0)6 53 68 94 68
coen@guc.nl
Rode Kruis Amsterdam-Amstelland

Wees een goede buur

\\\\ Bekijk case
First Choice Cola

Verrassend lekker voor een prikkie

\\\\ Bekijk case
GUC Agency

Ons conversatie­team staat altijd aan

\\\\ Bekijk case
\\\\ Bekijk alle cases