GUC Agency

Ons conversatie­team staat altijd aan

 

Een oprechte conversatie begint bij goed luisteren. Ons conversatieteam is het eerste social contactpunt tussen merk en consument. En dat is een heel belangrijk punt, want een eerste indruk maak je maar één keer. Hiernaast zijn ze de voelsprieten die weten wat er in de samenleving speelt. Deze informatie is goud waard, want dit leidt tot herkenbare campagnes en likeable social content. We hebben jouw tone-of-voice binnen no time in de vingers. We beantwoorden prangende vragen, peilen reacties en spelen hier ludiek op in. En alles wat we leren, nemen we mee naar de volgende campagne. Duimpjes omhoog, de cirkel is weer rond.

In onderstaande video vertelt Wouter meer over ons conversatieteam. Nog meer weten? Mail naar wouter@guc.nl.

Rode Kruis Amsterdam-Amstelland

Wees een goede buur

\\\\ Bekijk case
First Choice Cola

Verrassend lekker voor een prikkie

\\\\ Bekijk case
Toolstation

Altijd alles voorhanden

\\\\ Bekijk case
\\\\ Bekijk alle cases