GUC Agency en Superunie trots op g’woon-campagne

Dinsdag 22 januari wordt de vervolgcampagne van Superunie-merk g’woon gelanceerd. Het is het eerste werk van GUC Agency voor Superunie. De campagne start met drie nieuwe tv-commercials van 30 seconden. Later gevolgd door een landelijke activatie.

De nieuwe campagne richt zich op de kwaliteit van g’woon-producten. Het gaat hierbij om de smaak en rijkheid van de producten. Maar ook om de maatschappelijk verantwoorde productie ervan (met keurmerken van bijvoorbeeld Beter Leven Keurmerk en Fair Trade). En dat tegen een g’woon goede prijs. In de eerste drie commercials worden de kwaliteit en scherpe prijs van chocola, granola en soep belicht. De pay-off ‘Nederland houdt van g’woon’ die in de introductiecampagne van g’woon geïntroduceerd werd, blijft behouden.

Manon Daggers, Program Director Marketing en verantwoordelijk voor MarCom bij Superunie: “Voor onze merken waren we op zoek naar één bureau dat voor de verschillende merken op verschillende disciplines met ons mee kan denken. We hebben voor GUC Agency gekozen, omdat het bureau enerzijds thema en activatie in een lijn weten te brengen en anderzijds alle disciplines als tv, digital, activatie, shopper marketing en social onder een dak hebben. Met deze keuze kunnen we samen invulling geven aan onze ambities. Zowel met grote campagnes voor onze grote merken als aan wat pragmatischere activiteiten”.

De campagne werd geproduceerd in samenwerking met MacGyver (regisseur: Anne de Clercq) en MacLoud.



Geplaatst op Jan 18, 2019