Debic

In goede handen

Uitdaging

Foodservice is een van de belangrijkste groeipilaren van zuivelcoöperatie FrieslandCampina. Waarbij Debic het belangrijkste merk is voor de professional (horeca en bakkers). Debic heeft een grote ambitie met onder meer Boter & Cream en wil flinke stappen maken in de Europese markt waaronder Nederland.

Inzicht

Food professionals hebben een passie voor food en het maken van heerlijk en onweerstaanbaar eten. Maar daarnaast moeten ze ook een business runnen. Die combinatie is niet altijd even makkelijk. De kwaliteit van het eten mag daar alleen niet onder lijden. Voor bakkers is boter een van de belangrijkste ingrediënten voor zowel smaak, kleur, textuur als geur. De bakkers willen best iets meer voor betalen voor kwaliteit en gemak.

Idee

Debic is hét merk voor professionals en helpt pastry chefs om te creëren zonder compromissen door echt te begrijpen wat hun dagelijkse behoeften en uitdagingen zijn op het gebied van zuivel. Vandaar de geruststellende belofte: In goede handen. Debic is een betrouwbare partner en biedt kwaliteitsproducten, gemak en inspiratie.

Executie

Een paraplucampagne met een inspirerende merkfilm waar je je vingers bij aflikt en een storyline die is toegepast in diverse middelen en media: print, social en online media. Daarnaast een 1-op-1 aanpak met e-mail marketing gericht op online masterclasses, een ambassadeursprogramma en voor de aanvraag van offline brochures. In fase 1 met boter als hero product en daarna plant based cream.

Heb je een vraag?
Kunnen we je
ergens mee helpen?

Merkstrategie? Campagne?
Conversatie? Leon en Coen
helpen je graag.

\\\\ Laat een bericht achter

Leon Bosch
New business director
+31 (0)6 53 48 40 00
leon.bosch@iodigital.com
Coen Ruseler
Managing director
+31 (0)6 53 68 94 68
coen.ruseler@iodigital.com
Rode Kruis Amsterdam-Amstelland

Wees een goede buur

\\\\ Bekijk case
Toolstation

Altijd alles voorhanden

\\\\ Bekijk case
Primera

Maak ieder moment even bijzonder

\\\\ Bekijk case
\\\\ Bekijk alle cases