GUC Agency ontwikkelt ‘In good hands’-campagne voor Debic

GUC Agency ontwikkelt ‘In good hands’-campagne voor Debic

Na een in december vorig jaar gewonnen competitie, op basis van een overtuigend big idea, heeft GUC Agency een internationale B to B-campagne ontwikkeld voor het professionele zuivelmerk Debic. Titel van de campagne: In good hands.

Lianne Boeljon - Kaat, Global Communication Manager Debic & FrieslandCampina Professional bij FrieslandCampina: “Vanuit het gewonnen pitch-idee is door GUC Agency een aansprekend strategisch en creatief concept ontwikkeld. In dit concept spelen de handen van onze doelgroep – de bakkers, patissiers en chefs, die verantwoordelijk zijn voor al hun heerlijke producten – een hoofdrol. Dat wij ze met Debic een handje helpen, spreekt voor zich. Debic is in goede handen bij onze professionele gebruikers en zij zijn in goede handen bij ons. Dát is onze boodschap”.

De 360º campagne, die tot doel heeft awareness en sales te creëren voor de producten van Debic en in tien landen is gelanceerd, bestaat uit een brand movie, print, landingspagina, social ads en een productbrochure voor de diverse boter- en roomvarianten.

Debic is een professioneel zuivelmerk voor chefs, banketbakkers en andere food professionals in de foodservice-markt. Het merk maakt onderdeel uit van FrieslandCampina. FrieslandCampina Professional is een van de belangrijkste groeipilaren voor FrieslandCampina en met meer dan 100 jaar ervaring speelt Debic als vertrouwd merk hierin een belangrijke rol.

Posted on May 27, 2021

twitter_icon