Toolstation

Altijd alles voorhanden

Uitdaging

Toolstation is dé leverancier die alles in huis heeft op het gebied van professionele gereedschappen en bouwproducten voor de zelfstandige professional in de bouw. Kortom: álles wat vakmensen in de bouw nodig hebben. Maar nog niet iedere professional in de bouw heeft dit op zijn/haar netvlies staan.

Inzicht

Goed gereedschap en materiaal is onmisbaar in de bouw. Maar zonder de juiste “werkhanden” heb je er uiteindelijk weinig aan. Handen en materialen zijn complementair. In de handen van professionals in de bouw krijgt iets functioneels als gereedschap of bouwmateriaal meerwaarde.

Idee

Het bedachte thema ‘Altijd alles voorhanden’ geeft in 3 woorden letterlijk aan wat de USP’s zijn van Toolstation.

  • Altijd ruime openingstijden en bestellingen zijn na 10 minuten op te halen in een Toolstation-vestiging.
  • ‘Alles’ beschrijft het ruime assortiment van meer dan 12.000 producten aan professioneel gereedschap en materialen.
  • ‘Voorhanden’ geeft aan dat Toolstation de producten altijd op voorraad heeft of snel kan leveren.

Executie

De campagne is outdoor zichtbaar door de inzet van snelwegmasten, abri’s en digitale abri’s rondom tankstations, instore met onder andere narrowcasting en digitaal met behulp van display bannering, banners ten behoeve van de eigen website en socials. Op de radio is een 20 seconden commercial met 3 verschillende tag-ons te horen.

Heb je een vraag?
Kunnen we je
ergens mee helpen?

Merkstrategie? Campagne?
Conversatie? Leon en Coen
helpen je graag.

\\\\ Laat een bericht achter

Leon Bosch
New business director
+31 (0)6 53 48 40 00
leon@guc.nl
Coen Ruseler
Managing director
+31 (0)6 53 68 94 68
coen@guc.nl
Rode Kruis Amsterdam-Amstelland

Wees een goede buur

\\\\ Bekijk case
Coop

Voorleesvaders

\\\\ Bekijk case
Coop

Gezond het jaar rond met Coop

\\\\ Bekijk case
\\\\ Bekijk alle cases